بنیتابنیتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات با تو بودن

پنجمین ماه تولدم...

1390/9/6 1:23
نویسنده : مامانی
639 بازدید
اشتراک گذاری

من 5 ماهه شدممن 5 ماهه شدم

من در تاریخ 27/1/90 پنج ماهه شدم...قدم 63 سانتی متر و وزنم 900/7 کیلوگرمه

در تاریخ 24/1/90اولین غذای زندگیم که لعاب برنج بود رو خوردم...

من یاد گرفتم که غلت بزنم اوایل مامانم بهم تقلب میرسوند و کمکم میکرد اما در تاریخ 24 فروردین اولین بار خودم به تنهایی غلتیدم...همون شد که مامان مهربونم بهم جایزه لعاب برنج داد...

نوروز امسال به شمال کشور سفر کردیم...هوا بارونی بود...اما خونه اقوام بابایی خیلی بهم خوش گذشت و کلی عیدی گرفتمهورا

کلی دوستای خوب پیدا کردم :ملیسا-سروش و ثریا -آریا

این روزها دارم برای زمانی که میخوام خواننده بشم تمرین میکنم و جیغ میکشمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثنا
2 آبان 90 21:17
بنیتا میخورمتا ،دلم واست یک ذره شده عزیزم از راه دور می بوسمت.