بنیتابنیتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات با تو بودن

ششمین ماه تولدم...

1390/9/6 1:14
نویسنده : مامانی
632 بازدید
اشتراک گذاری

6ماهه شدممن 6 ماهه شدممن 6 ماهه شدم

من در تاریخ 27/2/90 6 ماهه شدم قدم 66سانتی متر و وزنم 200/8کیلو گرم هست.

مامانم برام فرنی درست میکنه...منم همشولبخند میخورم...

من عاشق خندیدن و بازی کردنم ...هورا

تازه توی روروئک هم میشینم...مامانم رو بوس میکنم و وقتی شیر میخوام میگم:اومه...

بعضی اوقات هم خجالت میکشم (بیشتر زمانی که غریبه ها رو میبینم)و سرم رو بر میگردونم تو بقل مامانم...خجالت

راستی یادم رفت بگم :من دیگه خودم بدون کمک بالش میتونم بشینم...

با مامان وبابا به مشهد رفتیم و از استانهای گیلان-مازندران-گلستان-خرایان شمالی-خراسان رضوی گذر کردیم...

من بیشتر دوست دارم با بزرگترها بازی کنم ...از باباعلی گرفته تا خانمهایی که توی پذیرش هتل بودن همه عاشقم شدن!

دارم سعی میکنم بتونم با مامان وبابام هم آوا بشمو صداهام داره تقریبا آهنگ حرفهای اونها رو به خودش میگیره...تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید کوچولو
3 آبان 90 1:25
اخی چه ناز و تپله. نوش جونت عزیزم


فریبا مامان حسام
6 آبان 90 12:39
فریبا جون ممنون از راهنماییت