بنیتابنیتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات با تو بودن

دوازدهمین ماه تولدم...

1390/9/8 10:42
نویسنده : مامانی
561 بازدید
اشتراک گذاری

من 12 ماهه شدم.

من در تاریخ 27/8/90 با قد 75 سانتی متر و وزن 10 کیلو گرم یک ساله شدم.

الان دیگه از غذاهای مامان و بابام هم میخورم ...وای که تست غذاهای جدید چه کیفی میده!البته مامانم غذاها رو با چنگال برام نرم میکنه بعدش من نوش جون میکنم.

غذاهای مورد علاقه ام کبابا و سوپ جو هستن.

به هر چیزی دست میزنم و به هر جایی سرک میکشم و از هر جایی بالا و پایین میرم ...(از روی تخت و پله)

از لباسشویی و جاروبرقی و سشوار میترسم ....

الان 5 تا دندون دارم ....3تا پایین و 2تا بالا ....2تای دیگه هم دارم از بالا در میارم .....وای که چه دردی دارن !شب تا صبح بیدارم و گریه میکنم و درد میکشم...

این ماه تولدم بود و کلی بهم خوش گذشت هر چند که کمی خسته شدم و مامانم رو اذیت کردم و بیچاره تا چند روز بعد از تولد هم کمرش درد میکرد...

رفتیم کوه و برف بازی کردیم و کلی آدم برفی دیدیم .

بچه هایی که در تولدم زحمت کشیدن و تشریف آوردن:نیما-دنیا-نیکتا-نلیسا-ثنا-آدرین- فاطمه و کوثر

طفلی رادین هم که مریض شده بود و نیومده بود.

با صدای بلند داد میزنم و اظهار وجود میکنم -با مامان و بابام بازی میکنم و سرم رو میزنم به سرشون -شبها با دهنم برای مامانم صدا در میارم و با هم کلی میخندیم ....بعضی اوقات هم جیغ میکشممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهارک
13 آذر 90 16:37
سلام.. طراحی عکس و قالب وبلاگ.. خوشحال میشم سر بزنید.ممنون میشم مارو لینک کنید..مرسی
رها
22 آذر 90 15:57
بنیتا عشق من بیا بغلم که انقدر تو نانازی. داری بزرگ میشی هر روز خوردنی تر و خوشگل تر میشی عشق من.

نشد برای پست بالایی کامنت بزارم. راه رفتنت مبارک باشه انشااله همه جاهای خوب بری و خوش باشی عزیزم