بنیتابنیتا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات با تو بودن

کودکم روزت مبارک...

1392/7/16 18:33
نویسنده : مامانی
568 بازدید
اشتراک گذاری

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

عزیز دلم امروز خیلی خوشحال بودم که مادرم... که کودکی همچون تو دارم ....که براش روز کودک رو جشن بگیرم ماچ

شكست شيشه...
باز شد پنجره...!
چقدر تند دويد كودكي هاي
بازيگوش من افسوس

روز کودک

اینم عکسی که امروز داغ داغ ازت گرفتم !

عکس اول زمانی بود که تازه از مهد اومده بودیم خونه و بهت یه کلاه بابت هدیه روز کودک داده بودند و عکس دوم میکی موسی هست که وقتی اومدم دنبالت برات خریده بودم و کلی باهاش بازی کردی و بهش میگفتی میکموس!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی (نازی)
1 آذر 92 22:12